Kaartenactie ‘houd vol in deze tijd’

De situatie in Nepal is – i.v.m. corona en de lockdown – behoorlijk ernstig. Onze opvanghuizen zetten alles op alles om te overleven maar hiervoor is onze hulp hard nodig. Onze stichting wil zo snel mogelijk zorgen voor groente en fruit voor de kinderen. Ook willen we graag onze ingezamelde jassen en kleding opsturen nu het winter wordt in Nepal. Hier is extra geld voor nodig en we hopen van harte dat we je kunnen interesseren voor een donatie of voor onze nieuwe actie.

Om extra geld in te zamelen hebben wij een set van 7 kaarten gemaakt. Deze kaarten zijn geschikt om te sturen aan een vriend, familielid of collega die we weinig zien en missen in deze coronatijd. Want vooral in deze bijzondere tijd is het belangrijk om oog voor elkaar te houden en met elkaar in contact te blijven. Een hartverwarmende actie om zoveel mogelijk geld in te zamelen om onze opvanghuizen te ondersteunen. Een setje kaarten kost € 7. Bestel snel via info@stichtingindiranepal.nl of laat een bericht achter via de contactpagina.

Company

From breathtaking landscapes to the smallest creatures, we celebrate the diversity and magnificence of our planet. Through our carefully curated content, we aim to educate.

Features

Most Recent Posts