Stichting Indira Nepal is voor haar werkzaamheden afhankelijk van giften van particulieren en bedrijven. (Lees hier ons beleidsplan: Beleidsplan Stichting Indira Nepal). Overweegt u een donatie te doen aan Stichting Indira Nepal? Neemt u dan contact met ons op via info@stichtingindiranepal.nl of doneer direct via IBAN: NL68RABO0332806995.

Onze stichting is blij met elke gift die we ontvangen, zowel groot als klein; elke gift helpt ons om een van de beide opvanghuizen te helpen. Stichting Indira Nepal is door de belastingdienst aangewezen als ANBI-instelling. Dit houdt in dat giften en donaties aan Stichting Indira Nepal fiscaal aftrekbaar zijn.

Weeshuistoerisme is recent negatief in het nieuws geweest. De Children’s Homes zijn beide geen weeshuizen maar opvangprojecten – volkomen legaal – en worden gecontroleerd door de Nepalese overheid. Het is veilig om de opvanghuizen te steunen. Wij en de Nepalese overheid garanderen dat je geldelijke bijdrage volledig naar een van de 2 opvanghuizen van je keuze gaat. Je draagt absoluut bij aan de verbetering van het huis en daarmee steun je de situatie in Nepal.

Aan het verkrijgen van een ANBI-status stelt de belastingdienst een aantal voorwaarden. Om te voldoen aan deze voorwaarden vindt u hier ons Beleidsplan Stichting Indira Nepal en de laatste jaaroverzichten.