ANBI / doneren

Stichting Indira Nepal is voor haar werkzaamheden afhankelijk van giften van particulieren en bedrijven. Overweegt u een donatie te doen aan Stichting Indira Nepal? Neemt u dan contact met ons op via info@stichtingindiranepal.nl of doneer direct via IBAN: NL68RABO0332806995.

Onze stichting is blij met elke gift die we ontvangen, zowel groot als klein; elke gift helpt ons om het Children’s Home te helpen. Momenteel zijn wij in afwachting van de ANBI-status.

Weeshuistoerisme is recent negatief in het nieuws geweest. De Children’s Homes zijn beide geen weeshuizen maar opvangprojecten – volkomen legaal – en worden gecontroleerd door de Nepalese overheid. Het is veilig om de opvanghuizen te steunen. Wij en de Nepalese overheid garanderen dat je geldelijke bijdrage volledig naar een van de 2 opvanghuizen van je keuze gaat. Je draagt absoluut bij aan de verbetering van het huis en daarmee steun je de situatie in Nepal.