UPDATE! De Verf Feesten zijn inmiddels geweest en hebben ruim € 3500 opgebracht.

Heb jij zin in een creatieve, gezellige avond uit? Dat komt goed uit, want wij gaan schilderworkshops organiseren en de opbrengst gaat naar de opvanghuizen van Stichting Indira Nepal. Onder het genot van een hapje en drankje ga jij in 1 avond een schilderij maken. Voor de workshop hoef je niet te kunnen schilderen, want wij zullen jou begeleiden tijdens dit kleurrijke proces. Kies je voor donderdag 31 januari of woensdag 13 februari?

We verwachten je om 19.00 uur in Café Princesse, Plein 2 te Nijkerk. De workshop start om 19:30 uur. Je krijgt een korte uitleg zodat je aan je schilderij kunt beginnen. Er zal ook een verloting zijn met mooie en leuke prijzen. De loten hiervoor zijn op deze avond te koop. Vergeet deze avond niet een zwarte stift (marker) mee te nemen.

Waar: Café Princesse, Plein 2, Nijkerk.
Wanneer: Je kunt kiezen voor donderdag 31 januari of woensdag 13 februari 2019.
Tijd: 19:00 – 23:00 uur
Kosten: € 45 per persoon. (inclusief 3 consumpties en hapjes)

Meld bij je inschrijving op welke datum je wilt komen en welk schilderij jij wilt maken (zie de nummers onder de schilderijen in de afbeelding hierboven, er zijn 5 verschillende schilderijen waar je uit kunt kiezen).
Je ontvangt na inschrijving een betaalverzoek. Je reservering is definitief na ontvangst van betaling.

Geef je op via email: info@stichtingindiranepal.nl. Geef door welke avond je wilt komen schilderen en welk schilderij (nummer) je wilt maken. Wij verheugen ons op je komst!

Ingrid, Gea, Marcelle, Judith, Inge en Edith

307962500_399491522381586_64665567622918630_n