Zes van Indira Nepal doen oproep

Zes vrijwilligers van de stichting gaan in maart naar een van de opvanghuizen en doen via Geef.nl een oproep:

“Wij (Ingrid, Inge, Gea, Edith, Judith, Marcelle) gaan in maart naar Bhaisepati in Nepal om een van de opvanghuizen te bezoeken die Stichting Indira Nepal steunt. We gaan helpen met de kinderen en een aantal klussen doen, o.a. een mooie muurschildering maken in de speelkamer. De reis en het verblijf betalen wij uiteraard helemaal zelf. Maar we willen graag ook nog een mooi cadeau meenemen straks. Het opvanghuis heeft namelijk dringend een aantal zaken nodig. Onder meer een auto (de ontzettend oude, gedeukte Landrover gaat het binnenkort begeven), nieuwe schooluniformen voor de meiden en computers om goed huiswerk te maken. Alle kinderen leren daar Engels en werken met computers is eigenlijk wel écht een must. Daarom zamelen we geld in en we gaan voor € 10.000. Daar kunnen we echt enorm veel mee doen! We hopen van harte dat zoveel mogelijk mensen ons willen helpen en bijdragen. Samen kunnen we veel en alle beetjes zijn welkom. Help mee en doneer! Overweeg je zelf een paar weken vrijwilligerswerk, evt. in combinatie met een trip door Nepal? Neem contact met ons op. Meer informatie over Stichting Indira Nepal: www.stichtingindiranepal.nl.”

Klik hier voor de link naar de Geef-pagina.