Goed doel van Miss Diversity Netherlands

Stichting Indira Nepal is het goede doel van de Miss Diversity Netherlands verkiezing. Miss Diversity staat voor power vrouwen die niet bang zijn zichzelf te zijn. In een wereld waar diversiteit steeds meer op de agenda staat, loopt de missverkiezingswereld nog steeds achter. Bij Miss Diversity is iedere vrouw, ongeacht lengte, maat, huidskleur, geaardheid, religie, etc. welkom. Miss Diversity viert de kracht van vrouw zijn en biedt graag een platform aan om dit te kunnen uitdragen. Alles over de verkiezingen staat op de website van Miss Diversity. De finalisten zetten zich in voor Stichting Indira Nepal. Wij zijn ontzettend trots op de finalisten en wensen iedereen veel succes met alle acties.