UPDATE! De veiling is gesloten en we hebben contact met de bieders. Dank voor jullie biedingen en veel plezier met de veilingitems.

De Indira Winter Veiling is live! Met de hulp van gulle gevers en sponsors hebben we mooie veilingitems waar je op kunt bieden. De opbrengst gaat volledig naar onze opvanghuizen. We hebben verschillende cadeaus en tickets voor concerten als veilingitems. Bied mee (via Marktplaats) tot 13 februari 2019. De bieder van het hoogste bedrag wint de veiling.

1. Verjaardagstaart in zelf te kiezen thema, voor 12 personen, zelf te kiezen datum (in overleg). Aangeboden door Jolanda Bouw. Bieden vanaf € 20,-. (Klik op de foto om te bieden via Marktplaats. De laatste bieder op 13 februari wint de veiling!)

2. Unieke designlamp Woodie (JEPP). Afmeting: 150 cm. breed. Aangeboden door JEPP. Bieden vanaf € 75,-. (Klik op de foto om te bieden via Marktplaats. De laatste bieder op 13 februari wint de veiling!)

3. Twee Rivièra Maison windlichten Bondi Beach. (Afm: 30 cm. hoog en 19 cm. breed,) Aangeboden door Daphne van Doggenaar. Bieden vanaf € 25,-. (Klik op de foto om te bieden via Marktplaats. De laatste bieder op 13 februari wint de veiling!)

4. Geboortemeetlat. Met een geboortekaartje in haar hand maakt Edith voor jou het meest originele kraamcadeau. Bieden vanaf € 20,-.

5. Twee tickets voor ‘Welcome To The 90’s’ op zaterdag 23 maart in de Brabanthallen in Den Bosch. Ben jij een echte 90’s liefhebber? Op ‘Welcome To The 90’s’ kun je ouderwets losgaan in de Brabanthallen. Line up: o.a. DJ Paul Elstak, SpecialD, Culture Beat, 2 Brothers on the 4th floor, Party Animals. E-ticket voor 2 personen voor 23 maart 2019. Bieden vanaf € 20,-. (Klik op de foto om te bieden via Marktplaats. De laatste bieder op 13 februari wint de veiling!)

6. Boek Guinnes Book of World Records. (nieuw boek t.w.v. € 24,95) Bieden vanaf € 15,-. (Klik op de foto om te bieden via Marktplaats. De laatste bieder op 13 februari wint de veiling!)

7. Wijnproeverij bij je thuis (of een andere zelfgekozen locatie) voor 6 personen.  Ben jij een wijnliefhebber en zou je meer willen weten over de oorsprong? Dan is deze proeverij een mooie manier om het een en ander over wijn te leren. Proef 12 verschillende wijnen uit diverse streken en leer zo jouw favoriete wijnsmaak kennen. Wijnproeverij van De Kasteelhoeve, begeleid door ervaren wijnconsulent. Waardebon voor 6 personen. Bieden vanaf € 40,-. (Klik op de foto om te bieden via Marktplaats. De laatste bieder op 13 februari wint de veiling!)

8. Handgemaakt, grof gebreid woonkleed/woonplaid. 175 cm. x 125 cm., zacht en soepel kleed. Wasbaar. Bieden vanaf € 60,-. (Klik op de foto om te bieden via Marktplaats. De laatste bieder op 13 februari wint de veiling!)

9. Twee tickets voor ‘Viva La Carnaval’ op vrijdag 15 februari in het Beursgebouw in Eindhoven. Al aan het aftellen tot carnaval? In het Beursgebouw kun je alvast “veurpruuve” tijdens het grootste carnavalsfeest van Nederland. Confetti, meters bier en artiesten als de Deurzakkers, de Alpenzusjes, Lamme Frans en nog veel meer brengen je in de stemming. E-ticket voor 2 personen op 15 februari 2019. Bieden vanaf € 20,-. (Klik op de foto om te bieden via Marktplaats. De laatste bieder op 13 februari wint de veiling!)

10. Twee tickets voor het ‘We Love The Nineties Festival’ op zaterdag 24 augustus in Nijmegen. Het grootste nineties festival van Nederland! Je geniet van de beste nineties hits én ouderwets goede artiesten als Charly Lownoise & Mental Theo, De Kast, Twenty 4 Seven, Gigi D’Agostino en meer. Uiteraard wordt er ook gehakt in de Hakkuh Tent. E-ticket voor 2 personen op 24 augustus 2019. Bieden vanaf € 20,-. (Klik op de foto om te bieden via Marktplaats. De laatste bieder op 13 februari wint de veiling!)